Spoštovani kupci, v kolikor na naše podjetje naslavljate (ali želite nasloviti) kakršnakoli vprašanja vezana na servis naših gorilnikov, bomo vaša vprašanja obravnavali samo v primeru, da nam na elektronski naslov info@eragon.si pošljete:
a. Osnovni opis napake / težav, ki se pojavljajo ob delovanju gorilnika.
b. Kopijo računa o nakupu gorilnika.
c. Kopijo izpolnjenega garancijskega lista.
d. Podatke o monterju, kateri je gorilnik vgradil.
e. Podatke o uporabniku gorilnika, Ime, Priimek, naslov, tel. št.


Telefonske pomoči ne prakticiramo, ker smatramo, da je odpravljanje težav na kurilnih napravah preko telefonskih razgovorov brez možnosti vpogleda v dejansko naravo napake neodgovorno in lahko tudi nevarno početje! 

Zahtevi, da se nam obvezno pošljejo vsa zgoraj navedena dokazila botruje dejstvo, da se na trgu pojavljajo ponaredki oz. kopije gorilnikov Eragon.

Sistemi Eragon d.o.o.

ERAGON - tradicija, izkušnje, kakovost. Na trgu že več kot 25 let.